Egy Esküvőszervező munkája sokszor láthatatlan és megfoghatatlan, hiszen mi nem tudunk felmutatni egy elkészült dekorációt, fotót, mint sok másik szolgáltató az esküvő szakmán belül, a mi munkánk egyik eredménye a stresszmentes, könnyed esküvői készülődés és az az önfeledt boldogság, ami a Jegyespár és násznép arcán látható az esküvő napján. A tökéletes esküvő, a munkánk végeredménye.
Emiatt sokan nem is igazán tudják, hogy pontosan mit csinál egy Esküvőszervező, miben és hogyan tudja segíteni a Jegyespárokat, miért éri meg egy tapasztalt Esküvőszervező segítségét kérni, akár csak egy konzultáció erejéig, ezért ebben az írásban igyekszem összefoglalni mindazt, amiből az én esküvőszervezői munkám áll.
Összefoglalóan: Egy Esküvőszervező segít az álomesküvő megszervezésének teljes folyamatában, a legelső teendőtől a legutolsó tollvonásig, személyre szabott a Jegyespár elképzeléseihez, kéréseihez igazodva.
Na de nézzük meg részletesebben, hogy ez mit is jelent valójában.
Egy független Esküvőszervező a Jegyespárok érdekeit képviseli és védi végig a szervezés során és a Nagy Napon is. Azért harcol és küzd minden alkalommal, hogy a Ti álmaitok maradéktalanul valóra váljanak, miközben megkímél a felesleges, indokolatlan pénzköltésektől.
Mivel egy Esküvőszervező keze alatt minden árajánlat és szerződés megfordul, így van egy bőséges rálátása arra, hogy Rátok nézve miként kellene szerepeljenek az infók, részletek egy szerződésben. Nagy valószínűséggel van jó pár negatív tapasztalata, amikor valamelyik szolgáltató megpróbálta átverni a Jegyespárt és tudja miként lehet ezt kerülni, miként tud Titeket megvédeni.
Mivel a legtöbb Jegyespár, így valószínűleg Ti is először szervezitek a saját esküvőtöket, átverhetőek és megtéveszthetőek lesztek, mert ma már nagyon komplex és sokrétű az esküvőszakma, rengeteg lehetőség, ötlet, információ zúdul Rátok és nehéz ezekben eligazodni, megtalálni azt, amit számotokra a legideálisabb a költségek szintjén is. Egy tapasztalt Esküvőszervező átlátja az esküvői piacot, a szolgáltatások ár-érték arányával is tisztában, amit kendőzetlen őszinteséggel megoszt Veletek.
A legrossz, ami történhet Veletek, hogy annyira nyomasztóvá válik a szervezéssel járó sok teendő, a határidők, döntéshelyzetek, hogy besokaltok és emiatt hoztok rossz döntéseket, amiket később megbántok és/vagy anyagilag is ráfizettek bizonyos területeken.
Sokszor úgy tűnik, hogy a munkánk néhány e-mail megírásából áll és pikk-pakk meg is van szervezve egy esküvő. Nos, nekem tapasztalt Esküvőszervezőnek, 12 év tapasztalattal a hátam mögött, kb. 300 munkaóra, amíg egy esküvőt professzionálisan megszervezek elejétől a végéig.
A néhány e-mail az én esetemben leg. 230 levél, amit csak a Jegyespárnak küldök, hogy az esküvővel kapcsolatosan minden részletet egyeztessünk hatékonyan, válaszolok a felmerült kérdésekre. Ezen felül a kiválasztott, szerződött szolgáltatókkal is leg. 50 e-mailt váltok, amikor fókuszáltan átadom az infókat az esküvőről és a Jegyespár kéréseiről. Ehhez nem számoltam hozzá azt a közel 100 e-mailt, amikor csak a szabad kapacitásokat kérem be, vagy árajánlatokat kérek be a szolgáltatóktól, akiket ki szeretnék ajánlani a Jegyespárnak. A valóságban akár 500 e-mailt is írok, amíg egy esküvő megszervezésre kerül és ezek nem 2-3 soros levelek, ezek tartalmas és bő információkkal ellátott levelek. 🙂
Bízom benne, hogy egy kicsit közelebb tudtam hozni ezt a megfoghatatlan témát és izgalmas volt belátni ebbe a változatos, kihívásokkal teli csodaszakmába, melyet én a hivatásomnak mondhatok. 🙂
Ha kérdésed merült fel a téma kapcsán, vagy szeretnétek a fenti teendőket átadni egy tapasztalt Esküvőszervezőnek, akkor keressetek bátran elérhetőségeimen. 🙂
Szép napot és mosolygós menyegzőre készülődést kívánok szeretettel,
~Ágota~
Copyright 2023 © Minden jog fenntartva | MenyegzőreFel