

Amikor izgatottan belevágtok az esküvőszervezés teendőibe akkor az esküvői helyszín és a dátum lefoglalása után a soron következő feladat az esküvői szolgáltatók kiválasztása és lefoglalása. Mielőtt nagy lendülettel el kezditek lefoglalni a szolgáltatókat mindenképp fussatok végig az alábbi listán, hogy tényleg mindent ki tudtok pipálni, mert ha nem, akkor az sok esetben csalódáshoz és váratlan plusz költségekhez is vezethet.😬💸
Tényleg azt a minőséget, azt a színvonalat nyújtja, képviseli az adott szolgáltató, mint amire valóban vágytok?
Tudom, hogy nagyon izgalmas az esküvőszervezés folyamata, de igyekezzetek higgadtan szemlélődni és figyelni arra is, hogy van-e bármilyen red flag az adott szolgáltatóval kapcsolatban. A visszajelzésekben, véleményekben olvasható bármi kétséges, kérdéses?
Minden felületén (Google, social media) elérhetőek a vélemények? Ha nem, akkor az bizony red flag lehet és elképzelhető azért van, hogy ne legyen látható valamilyen korábbi negatív vélemény.
Mind a kettőtök számára szimpatikus az adott személy? Milyen értékek mentén végzi a munkáját és milyen támogatást fogtok kapni az együttműködés során?
Először mindenképp kérjetek egy általános árajánlatot és érdeklődjetek az együttműködés kereteiről, hogyan fog zajlani a közös munka, ha őt választjátok?
Ha egyedi kéréseitek, elképzeléseitek vannak, akkor azok megvalósításában mennyire partner, mennyire rugalmas?
Semmiképp se hagyjátok ki a személyes beszélgetést, hogy egymás szemébe tudjatok nézni. Az esküvő egy érzelmileg fontos esemény a számotokra, fontos, hogy olyan szolgáltatókkal vegyétek körbe magatokat, akikbe maximálisan meg tudtok bízni. Ha valakivel nincs meg a kölcsönös szimpátia, akkor jobb továbblépni.
Elsőként jellemzően egy általános árajánlat szokott érkezni a szolgáltatóktól, amit érdemes személyre szabni a Ti igényeitek, esküvői elképzeléseitek mentén. Addig csiszoljátok az árajánlatot, amíg az minden szempontból megfelelő a számotokra.
Tudom, az elején mindenki cuki, kedves, aranyos és annyira könnyű legyinteni erre a feleslegesnek tűnő papírmunkára, de kérlek, ne tegyétek! Egy korrekt szerződés mindkét felet megvédi és Ti nem kevés pénzt fogtok az esküvőtökre kifizetni.
Nekem rengeteg negatív tapasztalatom van Esküvőszervezőként, amikor egy gyenge vagy egyoldalú szerződéssel visszaélt egy szolgáltató. Akkor vagytok bebiztosítva, ha a szerződés kölcsönösen védi a Ti érdekeiteket is. Vegyétek komolyan ezt a lépést, mert a pénztárcátok bánhatja.
Legyen minden pénzbeli teljesítésnek nyoma, ami visszakereshető. Sosem tudhatjátok, hogy milyen váratlan helyzet merül fel a szervezés során (pl. vezetőségváltás egy helyszínnél), amikor a számlák, az írott dokumentumok, e-mailek tudnak maximálisan megvédeni Titeket. Ha nincs nyoma a kifizetésnek, akkor hogyan fogjátok bizonyítani, hogy tényleg kifizettétek az adott szolgáltatást? Mondjuk egy hiányos vagy téves teljesítés során.
Egy nagyon egyszerű átadás-átvételi dokumentum is több a semminél, ami igazolja a kifizetéseket és Titeket bebiztosít.
Az az ideális, ha minden döntés előtt hagytok magatoknak egy kis időt, alszotok az egészre legalább 1-2 napot, elkerülve ezzel azt, hogy impulzusból hozzatok döntéseket és válasszatok szolgáltatókat. Tudom, hogy izgalmas gyorsan haladni, de inkább legyetek megfontoltak és körültekintőek. Inkább vegyetek szemügyre mindent többször és haladjatok egy picivel lassabban. A stabil, sziklaszilárd alapokra épülő döntések egy hosszú távú nyugalmat biztosítanak végig az esküvőszervezés során.
Aki presszionálni, sürgetni akar Titeket szolgáltatóként, az sajnos nem a korrekt működésről híres.
💖Emlékezzetek: esküvőtök egyszer lesz, ez egy megismételhetetlen esemény és a házassági évfordulókon is arra fogtok visszaemlékezni, hogy milyen volt a Nagy Nap.
Ha felmerült bármilyen kérdésed vagy elakadtatok a szervezés során, akkor keress bátran.😊
Küldd tovább ezt a cikket esküvőre készülődő ismerőseidnek.
Mosolygós menyegzői készülődést kívánok szeretettel, 🤗💖
~Ágota~

Copyright 2023 © Minden jog fenntartva | MenyegzőreFel