Ez egy tömör lista azzal a 13 + 1 fontos teendővel, ami mindenképp kerüljön fel az esküvői to do list felsorolásai közé.
1., Kössetek minden szolgáltatóval szerződést és legyetek nagyon körültekintőek a szerződések kapcsán. Problémák esetén, egy stabil szerződés fog Titeket megvédeni.
Ne kezeljétek ezt félvállról, egy kedves és mosolygós szolgáltató is visszaélhet a bizalmatokkal a lelkesedésetekkel.
2., Ha fixálódott a dátum, akkor küldjetek a vendégeknek egy „Save the date” kártyát/e-mailt/videót. Ennek csupán a dátumközlés a célja, hogy a vendégeitek kalkulálni tudjanak az esküvőtök időpontjával.
3., Készüljön egy személyre szabott részletes haladási ütemterv az esküvőszervezés egészéhez, hogy hónapra lebontva előttetek legyen minden teendő, elintéznivaló. Ezzel megkímélitek magatokat a kapkodástól és a felesleges stressztől.
Én minden Jegyespár számára készíteni szoktam egy részletes ütemtervet, ami óriási segítség a szervezés során.
4., A kifizetett összegekről mindig kérjetek számlát vagy valamilyen írott dokumentumot.
Vezessétek a költségeket egy átlátható Excelben.
Kizárólag a szerződés aláírása után történjen pénzmozgás. Szép szakma az esküvők világa, de ahogy mindennek, ennek is van árnyoldala és bizony lesz, aki csak a pénztárcátok tartalmára fog hajtani.
5., Kérjetek referenciát minden szolgáltatótól és személyes szimpátia alapján hozzatok döntést.
6., Először a főszolgáltatói területekre foglaljátok le a szolgáltatókat és utána haladjatok a dekoráció témájával, részleteivel.
Főszolgáltatók egy esküvőn, akik az egész esemény kapcsán a frontvonalon vannak és segítik, hogy minden álmotok úgy és akként teljesüljön a Nagy Napon, ahogyan azt elterveztétek: Esküvőszervező, Helyszín, Fotós, Videós, Ceremóniamester, Szertartásvezető, Dj/Zenekar.
7., Szőjétek bele a saját személyiségeteket az esküvőtökbe, kövessétek az álamitokat, mert: „ez a Ti esküvőtök, a Ti szabályaitok”.
8., Foglalkozzatok időben a Nagy Nap menetrendjével, a Forgatókönyvvel és tudatosan foglaljatok időpontot a szertartás(ok)ra, majd csak ezt követően készüljön el a meghívó.
9., Ha túl sok ötletetek van vagy valamivel elakadtok, problémába ütköztetek, akkor kérjétek egy szakértő segítségét, véleményét. Elsőként egy tapasztalat Esküvőszervezőt keressetek fel, aki a teljes szervezési folyamatot átlátja, illetve ismeri az esküvő piacot, a reális ár-érték arányokat és minden fronton tud Titeket segíteni az esküvő kapcsán.
10., Szánjatok dedikált időt arra, amikor mindketten csak az esküvő szervezésével foglalkoztok, átbeszélitek a részleteket, döntéseket hoztok…így sokkal gördülékenyebben fogtok haladni és elkerülhetitek a vitákat, a konfliktusokat.
11., Ha szeretnétek egy komplex videós esküvőszervezési útmutatót, ami kifejezetten Jegyespároknak készült és egy csomót tudtok vele spórolni, akkor vásároljátok meg a Wedding Summit valamelyik csomagajánlatát, melyet pont azzal a célkitűzéssel hoztunk létre, hogy könnyebbé tegyük az esküvői készülődést.
12., Iktassatok be tudatos pihenőidőt, amikor picit félre tudjátok tenni az esküvőt és gondtalanul meg tudjátok élni lelkiekben a jegyesség édes pillanatait. Ez az időszak gyorsan el fog illanni a sokféle tennivaló miatt és fontos lenne, hogy itt is szép emlékeket, élményeket gyűjtsetek, amire mindig öröm lesz visszagondolni.
13., Az esküvő előtti és utáni 1-2 napot vegyétek ki szabadságnak, hogy kipihenten vágjatok neki a Nagy Napnak és utána legyen időtök még egy picit a menyegző csodaszép pillanataiban, élményeiben fürdőzni.
+1., Élvezzétek a Nagy Napot, bármi történik, Ti főszerepben lesztek és a kiválasztott szolgáltatók tudják megvalósítani az álmaitokat. Éljetek meg minden pillanatot, mert nagyon gyorsan elszalad az nap.
Te melyik teendőt pipáltad ki eddig? 🙂
Küldd tovább ezt a listát esküvőre készülődő ismerőseidnek. 🙂
Mosolygós menyegzőre készülődést kívánok,
~Ágota~
Copyright 2023 © Minden jog fenntartva | MenyegzőreFel